Kernwaarden

Mediahuis is een open huis met een nieuwsgierige blik op de wereld. Een huis waar mensen en merken hun eigenheid kunnen behouden en zich kunnen ontplooien.

Mediahuis investeert in relevante mediamerken en benut hun potentieel optimaal. Het investeert om nu resultaten te halen en waarde te creëren voor later. Het investeert om elk merk sterker en aantrekkelijker te maken voor klanten en partners.

Mediahuis is een ambitieus huis dat een omgeving creëert waarin iedereen het vanzelfsprekend vindt voortdurend op zoek te gaan naar nog beter.

Innovatief

Innovatie zit in onze genen. We zijn voorlopers, altijd op zoek naar wat beter kan. We zorgen ervoor dat onze mensen mee zijn en mee blijven. Onze medewerkers grijpen de kansen die ze krijgen om zich permanent te ontwikkelen.

Wendbaar

In de mediawereld is de enige constante verandering. Daarom moeten wij mee veranderen en flexibel inspelen op wat zich aandient. Onze medewerkers verwachten dat van ons, wij verwachten dat van hen.

Betrouwbaar

We zijn een betrouwbare bron van informatie, een betrouwbare partner voor onze klanten en een betrouwbare werkgever met even betrouwbare werknemers. We gaan voor langetermijnrelaties.

Doeltreffend

We gaan recht op ons doel af. Daarom creëren we samen de processen en de werkomgeving om daar ook effectief te geraken. Onze medewerkers nemen hun verantwoordelijkheid om elk op hun terrein doeltreffend te zijn.

Respectvol

Als bedrijf oogsten we wat we zaaien. Respect voor elkaar op de werkvloer is essentieel. We verwachten dat respect van iedere medewerker, zodat het afstraalt op onze relaties met zakenpartners en klanten.