Een campagne op maat

De juiste doelgroep met de juiste boodschap bereiken? Wij helpen je graag verder!

01 MH Brand Studio

Consumenten willen merkverhalen die een meerwaarde bieden en waarmee ze zich verbonden voelen. De native advertising specialisten van MH Brand Studio helpen jou om op een creatieve manier over je merk te communiceren, in lijn met het DNA van onze merken en nauw aansluitend bij de interesses van onze lezers. Op die manier kunnen we jouw merk en haar doelgroepen op een geloofwaardige manier – via onze platformen en aan de hand van de juiste formats – met elkaar in contact te brengen.

02 MH Data Studio

De juiste doelgroep bereiken is essentieel voor een geslaagde campagne. Naast een ruim aanbod van kant-en-klare segmenten, bieden we ook een gepersonaliseerde dataservice. De data scientists van MH Data Studio helpen adverteerders om doelgroepen op maat van hun merk te bouwen. Want hoe gerichter een campagne wordt uitgeleverd, hoe relevanter de boodschap voor de consument wordt en hoe performanter de resultaten zijn. Transparantie en respect in relatie met zowel onze lezers als adverteerders zal hierin steeds voorop worden gesteld.

03 The Pool

The Pool is de crossmedia-cel van Mediahuis, SBS Belgium, Roularta Media Group en IP Radio NL. De cel coördineert projecten van A tot Z in overleg met de klant, het media agency en het creatieve bureau. Naast televisie, kranten, magazines en radio bestaat het crossmedia-pakket van The Pool ook uit een breed online aanbod. De merken die deel uitmaken van het crossmedia-aanbod zijn o.a.  de tv-zenders VIER, VIJF en ZES, de nieuwsmerken De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg, radiozenders Nostalgie (VL) en NRJ (VL), de magazines Flair, Libelle, Feeling, Knack, Trends, Steps, tv-zenders Kanaal Z/Canal Z, …

 

Meer info?