Coronavirus: enkel samen creëren we impact

maart 17, 2020

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Onze wereld staat even op zijn kop. Wij doen er alles aan om de maatregelen rond het coronavirus te respecteren en willen gaan voor een optimale bescherming van ieders gezondheid.
Want enkel samen creëren we impact.

Ons team blijft beschikbaar en contact houden, en dit maximaal telefonisch, via Skype of via e-mail. We hebben alvast alle tools in huis om op deze manier te werken en garanderen hiermee dan ook dezelfde service.

Maar laat ons vooral ook niet stilstaan. Onze creativiteit is sterker dan ooit en dat zijn ook onze nieuwsmerken. Ze hebben een cruciale waarde, zeker in tijden zoals vandaag. We merken dat aan onze uiterst hoge bereikcijfers en maken hieruit op dat mensen meer dan ooit nood hebben aan betrouwbare informatie. En dat is bijzonder krachtig. Dát is impact. Vanuit deze kracht blijven we geloven in sterke partnerships met sterke merken.

Heb je vragen? Contacteer dan jouw vast aanspreekpunt bij Mediahuis Advertising. Ook in deze ongewone tijden helpen wij graag met het vinden van de juiste tone of voice voor jouw boodschap naar een brede doelgroep, zowel voor branding campagnes als voor native advertising.

 

#flattenthecurve

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis blijft grootste krantenuitgever van België.

Op 15 oktober 2020 publiceerde het CIM nieuwe bereikcijfers over de Belgische nieuwsmerken. Deze cijfers tonen aan dat in 2020 nog steeds 6,13 miljoen Belgen élke dag een nieuwsmerk consumeren, goed voor bijna 6 op 10 Belgen (12+).

Mediahuis blijft met De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg de grootste krantenuitgever van België en rondt de kaap van 3 miljoen lezers (3.011.480 total brand). Hiermee bereikt Mediahuis iets meer dan de helft van de Vlamingen. De papieren krant en digitale weergave bereiken dagelijks meer dan 2 miljoen lezers.

Bekijken
De Standaard verhuist naar Brussel

De Standaard verhuist – nee, ís verhuisd. Ruim veertig jaar nadat de redactie van de Jacqmainlaan naar een industrieterrein in Groot-Bijgaarden is verkast, zijn ze terug. Van de rand naar het centrum, van de marge naar het brandpunt. ­Terug thuis.

Bekijken
KBC en Mediahuis Advertising informeren Vlaamse jongeren over leven, werken en geld

‘47% van de Vlaamse jongeren voelt zich onzeker over het regelen en optimaliseren van de eigen geldzaken.’

Dit is slechts een van de conclusies uit het Mijn Geld-onderzoek (*) dat Mediahuis bij de lezers van zijn nieuwsmerken uitvoerde. Om aan deze informatiebehoefte van jongeren te voldoen, ontwikkelde KBC reeds eerder het HOEDOEKDA-concept. Om het bereik van dit platform te vergroten en gezamenlijk inhoud aan te leveren, slaan KBC en Mediahuis Brand Studio de handen in elkaar. Ze willen daarmee het jongerenplatform Hoedoekda?! verder uitbouwen.