Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
Onze wereld staat even op zijn kop. Wij doen er alles aan om de maatregelen rond het coronavirus te respecteren en willen gaan voor een optimale bescherming van ieders gezondheid.
Want enkel samen creëren we impact.
Ons team blijft beschikbaar en contact houden, en dit maximaal telefonisch, via Skype of via e-mail. We hebben alvast alle tools in huis om op deze manier te werken en garanderen hiermee dan ook dezelfde service.
Maar laat ons vooral ook niet stilstaan. Onze creativiteit is sterker dan ooit en dat zijn ook onze nieuwsmerken. Ze hebben een cruciale waarde, zeker in tijden zoals vandaag. We merken dat aan onze uiterst hoge bereikcijfers en maken hieruit op dat mensen meer dan ooit nood hebben aan betrouwbare informatie. En dat is bijzonder krachtig. Dát is impact. Vanuit deze kracht blijven we geloven in sterke partnerships met sterke merken.
Heb je vragen? Contacteer dan jouw vast aanspreekpunt bij Mediahuis Advertising. Ook in deze ongewone tijden helpen wij graag met het vinden van de juiste tone of voice voor jouw boodschap naar een brede doelgroep, zowel voor branding campagnes als voor native advertising.
#flattenthecurve
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.