Coronavirus: enkel samen creëren we impact

maart 17, 2020

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Onze wereld staat even op zijn kop. Wij doen er alles aan om de maatregelen rond het coronavirus te respecteren en willen gaan voor een optimale bescherming van ieders gezondheid.
Want enkel samen creëren we impact.

Ons team blijft beschikbaar en contact houden, en dit maximaal telefonisch, via Skype of via e-mail. We hebben alvast alle tools in huis om op deze manier te werken en garanderen hiermee dan ook dezelfde service.

Maar laat ons vooral ook niet stilstaan. Onze creativiteit is sterker dan ooit en dat zijn ook onze nieuwsmerken. Ze hebben een cruciale waarde, zeker in tijden zoals vandaag. We merken dat aan onze uiterst hoge bereikcijfers en maken hieruit op dat mensen meer dan ooit nood hebben aan betrouwbare informatie. En dat is bijzonder krachtig. Dát is impact. Vanuit deze kracht blijven we geloven in sterke partnerships met sterke merken.

Heb je vragen? Contacteer dan jouw vast aanspreekpunt bij Mediahuis Advertising. Ook in deze ongewone tijden helpen wij graag met het vinden van de juiste tone of voice voor jouw boodschap naar een brede doelgroep, zowel voor branding campagnes als voor native advertising.

 

#flattenthecurve

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Wij verdubbelen jouw ruimte! #kooplokaal

De Belgische magazinepers (DPG Media, Roularta, MagAdvertising & Mediahuis) ondersteunt Belgische adverteerders in deze moeilijke tijden door hen extra reclameruimte aan te bieden. Blijven bouwen aan je merk in deze huidige tijden is cruciaal. Een duwtje in de rug ook.

Bekijken
Mediahuis geeft 50 miljoen banners weg aan lokale handelaars.

Mediahuis geeft, samen met IPM, Pebble Media en Skynet, aan de lokale handelaars gratis banners weg op hun websites. Onder de naam “Samen Impact” worden lokale handelszaken, die door de coronacrisis hard getroffen zijn, ondersteund met marketing- en communicatiemiddelen. Want ook in tijden van crisis blijft het belangrijk om te communiceren met je klanten.

Bekijken
From Cold Case to Gold Case – Case films gefileerd

Door de Coronacrisis werd de hoogmis van de reclame, de Cannes Lions, uitgesteld naar oktober 2020. Dat betekent meer tijd voor die broodnodige case film. En toeval of niet, Peter Ampe schreef er een boek over.
Zijn insteek? Een goed idee voor een advertentie krijgt niet altijd de belangstelling die het verdient. Een belangrijke reden hiervoor is een case film die gewoon niet voldoet. Een case film die geen jury kan overtuigen. En een fantastisch idee dat een eenzame dood sterft zonder erkenning.
Peter Ampe, Chief Creative Officer bij Famous Grey, wil daarin verandering brengen en schreef zijn ervaringen, tips en visie neer in het boek ‘From cold case to gold case’.

Mediahuis Advertising ging op gesprek met Peter Ampe en Isabel Van den Broeck, Managing Director bij Creative Belgium.

(lees verder onder de foto)