Een podcast beluisteren. Hoe doe ik dat?

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Dat de comeback van de podcast niet aan jou voorbij mag gaan, is zeker. Audio is back en podcasts zijn hot. Een reden te meer om jou in no time te leren hoe je nu zo’n podcast kan beluisteren.

  1. Website van de podcast
    Via je computer, smartphone of tablet.
  2. Podcastapp
    Via een podcastapp op je smartphone. Voor Android is er bijvoorbeeld Spotify of Podcast Addict. iOs heeft een eigen podcastapp (Podcasts), maar ook daar kan je Spotify of tientallen andere apps installeren.

Via een podcastapp kan je op twee manieren zoeken naar een podcast:

  1. Je weet nog niet helemaal wat je wil beluisteren?
    Dan kan je zoeken op een genre zoals nieuws, humor of drama en selecteren welke podcast jou binnen dat specifieke genre het meeste aanspreekt.
  2. Je weet exact wat je wil beluisteren?
    Dan kan je zoeken op de naam van een podcast zoals bijvoorbeeld “Afrit 10”.

Als je voor een specifieke podcast op “abonneer” of “subscribe” klikt, dan zal de app elke nieuwe aflevering automatisch downloaden. Vergeet niet in te stellen dat je de nieuwe afleveringen enkel download wanneer je op een wifi netwerk bent aangesloten. Zo bespaar je immers data.

En tot slot: via een podcastapp kan je altijd en overal naar een podcast luisteren. De file vormt hiermee een ideaal moment om audioverhalen te volgen. En Afrit 10, de podcast van Mediahuis Connect over media en advertising, is er één die je als marketeer zeker kan boeien.

Sta je dus een keer in de file? Verbind dan simpelweg jouw smartphone met je Bluetooth radio en beluister in alle rust onze podcast.

Heel veel (file)luisterplezier!

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis Advertising sleept twee Europese Digiday Marketing Awards in de wacht

MH Brand Studio & MH Data Studio maken internationaal indruk

Op 3 december 2020 kreeg Mediahuis Advertising tijdens de livestream waarin de Europese Digiday Marketing & Advertising Awards uitgereikt werden, te horen dat ze maar liefst 2 awards ontvangt, op een totaal van 4 inzendingen. Zowel MH Brand Studio als MH Data Studio tonen daarmee aan hoe snel ze zich als relatief jonge advertentie-studio’s op de internationale kaart kunnen zetten.