Goesting, een gloednieuw magazine bij Het Belang van Limburg

februari 27, 2020

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Op 22 februari zat het gloednieuw magazine Goesting voor het eerst bij Het Belang van Limburg.

Goesting is een magazine met tips voor genieters, vol ideeën om samen met vrienden en familie te doen. Het nieuwe magazine brengt de beste uittips voor het weekend, verrassende eetadressen, originele uitstapjes en een fiets- of wandelroute in en rond Limburg. Een Limburger die buiten de provincie woont, geeft insidertips om zijn of haar nieuwe stad te ontdekken. Goesting interviewt ook elke week een BV gekoppeld aan de cultuuragenda. Zelfs aan de thuisblijver wordt gedacht, met bingetips en recensies van films, games, boeken en podcasts.

 

Het nieuwe weekendmagazine Goesting verscheen voor het eerst op zaterdag 22 februari en maakt nu wekelijks deel uit van het weekendaanbod van Het Belang van Limburg. De donderdag voorafgaand is Goesting al online beschikbaar via de HBvL-nieuwsapp, gevolgd door een nieuwsbrief op vrijdag.

Goesting neemt in het weekendaanbod van Het Belang van Limburg de plaats in van het TV-magazine Hallo.

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis blijft grootste krantenuitgever van België.

Op 15 oktober 2020 publiceerde het CIM nieuwe bereikcijfers over de Belgische nieuwsmerken. Deze cijfers tonen aan dat in 2020 nog steeds 6,13 miljoen Belgen élke dag een nieuwsmerk consumeren, goed voor bijna 6 op 10 Belgen (12+).

Mediahuis blijft met De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg de grootste krantenuitgever van België en rondt de kaap van 3 miljoen lezers (3.011.480 total brand). Hiermee bereikt Mediahuis iets meer dan de helft van de Vlamingen. De papieren krant en digitale weergave bereiken dagelijks meer dan 2 miljoen lezers.

Bekijken
De Standaard verhuist naar Brussel

De Standaard verhuist – nee, ís verhuisd. Ruim veertig jaar nadat de redactie van de Jacqmainlaan naar een industrieterrein in Groot-Bijgaarden is verkast, zijn ze terug. Van de rand naar het centrum, van de marge naar het brandpunt. ­Terug thuis.

Bekijken
KBC en Mediahuis Advertising informeren Vlaamse jongeren over leven, werken en geld

‘47% van de Vlaamse jongeren voelt zich onzeker over het regelen en optimaliseren van de eigen geldzaken.’

Dit is slechts een van de conclusies uit het Mijn Geld-onderzoek (*) dat Mediahuis bij de lezers van zijn nieuwsmerken uitvoerde. Om aan deze informatiebehoefte van jongeren te voldoen, ontwikkelde KBC reeds eerder het HOEDOEKDA-concept. Om het bereik van dit platform te vergroten en gezamenlijk inhoud aan te leveren, slaan KBC en Mediahuis Brand Studio de handen in elkaar. Ze willen daarmee het jongerenplatform Hoedoekda?! verder uitbouwen.