Goesting, een gloednieuw magazine bij Het Belang van Limburg

februari 27, 2020

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Op 22 februari zat het gloednieuw magazine Goesting voor het eerst bij Het Belang van Limburg.

Goesting is een magazine met tips voor genieters, vol ideeën om samen met vrienden en familie te doen. Het nieuwe magazine brengt de beste uittips voor het weekend, verrassende eetadressen, originele uitstapjes en een fiets- of wandelroute in en rond Limburg. Een Limburger die buiten de provincie woont, geeft insidertips om zijn of haar nieuwe stad te ontdekken. Goesting interviewt ook elke week een BV gekoppeld aan de cultuuragenda. Zelfs aan de thuisblijver wordt gedacht, met bingetips en recensies van films, games, boeken en podcasts.

 

Het nieuwe weekendmagazine Goesting verscheen voor het eerst op zaterdag 22 februari en maakt nu wekelijks deel uit van het weekendaanbod van Het Belang van Limburg. De donderdag voorafgaand is Goesting al online beschikbaar via de HBvL-nieuwsapp, gevolgd door een nieuwsbrief op vrijdag.

Goesting neemt in het weekendaanbod van Het Belang van Limburg de plaats in van het TV-magazine Hallo.

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een one-stop-shop voor online campagnes.
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een salestool en one-stop-shop voor het plaatsen van campagnes op de nieuwssites van Mediahuis in combinatie met Facebook, Instagram en Google Search.

 

De regie wil hiermee voornamelijk de markt van de kleinere KMO’s en handelaars servicen, voor wie het opzetten van digitale campagnes vaak nog als complex ervaren wordt. Tegelijkertijd verstevigt Mediahuis Advertising op die manier haar digitale positie in de Belgische advertentiemarkt.Voor de ontwikkeling van de tool werd beroep gedaan op Nexta, een Deense softwarepartij die reeds verschillende Europese uitgevers en classifieds websites in hun digitale transformatie heeft geholpen.

Bekijken
Het wordt een warme zomer bij Mediahuis Advertising!

De zomer van 2020 wordt er één om nooit te vergeten: onze vakantieplannen zijn stevig door mekaar geschud en het coronavirus besliste dat we op een andere manier op vakantie zullen gaan. Maar dat hoeft niet slecht te zijn, want wij bij Mediahuis Advertising garanderen een warme zomer met het nieuwe inspiratieplatform BLIJF.