Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
Mediahuis geeft, samen met IPM, Pebble Media en Skynet, aan de lokale handelaars gratis banners weg op hun websites. Onder de naam “Samen Impact” worden lokale handelszaken, die door de coronacrisis hard getroffen zijn, ondersteund met marketing- en communicatiemiddelen. Want ook in tijden van crisis blijft het belangrijk om te communiceren met je klanten.
Uit vele berichten en eigen ervaringen zien we dat zelfstandigen en zaakvoerders van het bedrijf om de hoek tijdens de coronacrisis niet bij de pakken blijven zitten. Ze plooien zich dubbel en gaan op zoek naar creatieve manieren om hun zaak te doen blijven draaien. Met “Samen Impact” en het gratis ter beschikking stellen van miljoenen banners, willen de regies de lokale handelaar helpen in de communicatie over zijn webshop, zijn thuislevering service en andere initiatieven die hij plots op poten heeft gezet. Lokale handelaars kunnen hun banner uploaden via het platform samenimpact.mediahuis.be.
Daarnaast creëerde MH Brand Studio ook een content platform op de nieuwssites van Mediahuis waar positieve en inspirerende verhalen rond creatief ondernemen ten tijde van de coronacrisis gebundeld worden.
De campagne biedt ook de kans aan grote ondernemingen om deel te nemen aan het project. Iedere week krijgt een merk exclusieve visibiliteit als partner. De campagne loopt nog tot en met 30 april, maar kan nog verlengd worden.
Vragen over de campagne? Contacteer dan:
Hans De Loore, Head of MH Brand Studio
hans.deloore@mediahuis.be
0475 58 03 25
Interesse om als merk partner te worden van dit project? Contacteer dan:
Martine Schrijvers, Sales Director Mediahuis Advertising
martine.schrijvers@mediahuis.be
0475 75 44 65
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.