Mediahuis geeft 50 miljoen banners weg aan lokale handelaars.

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Mediahuis geeft, samen met IPM, Pebble Media en Skynet, aan de lokale handelaars gratis banners weg op hun websites. Onder de naam “Samen Impact” worden lokale handelszaken, die door de coronacrisis hard getroffen zijn, ondersteund met marketing- en communicatiemiddelen. Want ook in tijden van crisis blijft het belangrijk om te communiceren met je klanten.

Gratis banners

Uit vele berichten en eigen ervaringen zien we dat zelfstandigen en zaakvoerders van het bedrijf om de hoek tijdens de coronacrisis niet bij de pakken blijven zitten. Ze plooien zich dubbel en gaan op zoek naar creatieve manieren om hun zaak te doen blijven draaien. Met “Samen Impact” en het gratis ter beschikking stellen van miljoenen banners, willen de regies de lokale handelaar helpen in de communicatie over zijn webshop, zijn thuislevering service en andere initiatieven die hij plots op poten heeft gezet. Lokale handelaars kunnen hun banner uploaden via het platform samenimpact.mediahuis.be.

Daarnaast creëerde MH Brand Studio ook een content platform op de nieuwssites van Mediahuis waar positieve en inspirerende verhalen rond creatief ondernemen ten tijde van de coronacrisis gebundeld worden.

Grote ondernemingen ondersteunen de lokale sector

De campagne biedt ook de kans aan grote ondernemingen om deel te nemen aan het project. Iedere week krijgt een merk exclusieve visibiliteit als partner. De campagne loopt nog tot en met 30 april, maar kan nog verlengd worden.

Vragen over de campagne? Contacteer dan:
Hans De Loore, Head of MH Brand Studio
hans.deloore@mediahuis.be
0475 58 03 25

Interesse om als merk partner te worden van dit project? Contacteer dan:
Martine Schrijvers, Sales Director Mediahuis Advertising
martine.schrijvers@mediahuis.be
0475 75 44 65

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een one-stop-shop voor online campagnes.
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een salestool en one-stop-shop voor het plaatsen van campagnes op de nieuwssites van Mediahuis in combinatie met Facebook, Instagram en Google Search.

 

De regie wil hiermee voornamelijk de markt van de kleinere KMO’s en handelaars servicen, voor wie het opzetten van digitale campagnes vaak nog als complex ervaren wordt. Tegelijkertijd verstevigt Mediahuis Advertising op die manier haar digitale positie in de Belgische advertentiemarkt.Voor de ontwikkeling van de tool werd beroep gedaan op Nexta, een Deense softwarepartij die reeds verschillende Europese uitgevers en classifieds websites in hun digitale transformatie heeft geholpen.

Bekijken
Het wordt een warme zomer bij Mediahuis Advertising!

De zomer van 2020 wordt er één om nooit te vergeten: onze vakantieplannen zijn stevig door mekaar geschud en het coronavirus besliste dat we op een andere manier op vakantie zullen gaan. Maar dat hoeft niet slecht te zijn, want wij bij Mediahuis Advertising garanderen een warme zomer met het nieuwe inspiratieplatform BLIJF.