Mediahuis lanceert vernieuwd businessplatform made-in.be

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Mediahuis lanceert vernieuwd businessplatform made-in.be

Made in, dat actief is in 7 Vlaamse regio’s en dagelijks regionale economische berichtgeving brengt, groeide in 10 jaar tijd uit tot de grootste b2b-community van Vlaanderen met 785.000 bezoekers per maand. Om deze bezoekers een optimale online nieuwsbeleving te bezorgen, lanceert moederbedrijf Mediahuis nu made-in.be. Digitaal agentschap Intracto mocht de visie van Made in vertalen naar een future-proof platform dat volledig op maat van de ondernemer is.

Al het bedrijfsnieuws onder één dak

Made-in.be verzamelt de berichtgeving uit 7 Vlaamse regio’s nu op één plek. Op die manier kunnen gebruikers nog gemakkelijker nieuws uit meerdere regio’s volgen. De regionale kracht blijft bewaakt dankzij onafhankelijke regiojournalisten en specifieke nieuwsbrieven en social media pagina’s per regio. Diezelfde regiojournalisten lenen hun gezicht trouwens aan de marketingcampagne en worden zo als echte ambassadeurs in de kijker gezet.

Gids doorheen de Vlaamse KMO-wereld

 

Aan de hand van een eigen profiel kunnen lezers nu regio’s, gemeentes, bedrijven, personen, dossiers en sectoren volgen alsook nieuwsbriefvoorkeuren aangeven. Zo worden ze continu op de hoogte gehouden van nieuws volledig op maat van hun interesses. Made-in.be wordt als het ware een echte tool die ingezet kan worden om zaken te doen, te prospecteren en vooral om op de hoogte te blijven van het meest actuele bedrijfsnieuws. Informatie en verhalen over starters en falingen krijgen eveneens een prominente plaats op de site, want dit blijken vaak de meest gelezen items.

Ivo Vandekerckhove, Hoofdredacteur Made in: “Made in heeft oog voor groei en innovatie bij bedrijven, moedigt onderlinge felicitaties aan en zet de motoren van onze economie op een positieve manier in de kijker. Op die manier representeert onze berichtgeving de ondernemerswereld in de regio. Van starters tot gevestigde waarden, vanuit verscheidene sectoren en met een brede waaier aan interesses. Wij begrijpen de lezers én hun leefwereld. Daarom verbeteren we continu onze nieuwsstromen en –kanalen zodat zij op een ongecompliceerde manier nieuws kunnen consumeren, begrijpen en delen.”

Grootste b2b-community in Vlaanderen

Maak een profiel aan, kies volg-items, duid nieuwsbriefvoorkeuren aan via www.made-in.be/profiel en sta iedere ochtend op met Made in als je eerste online afspraak.

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis blijft grootste krantenuitgever van België.

Op 15 oktober 2020 publiceerde het CIM nieuwe bereikcijfers over de Belgische nieuwsmerken. Deze cijfers tonen aan dat in 2020 nog steeds 6,13 miljoen Belgen élke dag een nieuwsmerk consumeren, goed voor bijna 6 op 10 Belgen (12+).

Mediahuis blijft met De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg de grootste krantenuitgever van België en rondt de kaap van 3 miljoen lezers (3.011.480 total brand). Hiermee bereikt Mediahuis iets meer dan de helft van de Vlamingen. De papieren krant en digitale weergave bereiken dagelijks meer dan 2 miljoen lezers.

Bekijken
De Standaard verhuist naar Brussel

De Standaard verhuist – nee, ís verhuisd. Ruim veertig jaar nadat de redactie van de Jacqmainlaan naar een industrieterrein in Groot-Bijgaarden is verkast, zijn ze terug. Van de rand naar het centrum, van de marge naar het brandpunt. ­Terug thuis.

Bekijken
KBC en Mediahuis Advertising informeren Vlaamse jongeren over leven, werken en geld

‘47% van de Vlaamse jongeren voelt zich onzeker over het regelen en optimaliseren van de eigen geldzaken.’

Dit is slechts een van de conclusies uit het Mijn Geld-onderzoek (*) dat Mediahuis bij de lezers van zijn nieuwsmerken uitvoerde. Om aan deze informatiebehoefte van jongeren te voldoen, ontwikkelde KBC reeds eerder het HOEDOEKDA-concept. Om het bereik van dit platform te vergroten en gezamenlijk inhoud aan te leveren, slaan KBC en Mediahuis Brand Studio de handen in elkaar. Ze willen daarmee het jongerenplatform Hoedoekda?! verder uitbouwen.