Mediahuis lanceert vernieuwd businessplatform made-in.be

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Mediahuis lanceert vernieuwd businessplatform made-in.be

Made in, dat actief is in 7 Vlaamse regio’s en dagelijks regionale economische berichtgeving brengt, groeide in 10 jaar tijd uit tot de grootste b2b-community van Vlaanderen met 785.000 bezoekers per maand. Om deze bezoekers een optimale online nieuwsbeleving te bezorgen, lanceert moederbedrijf Mediahuis nu made-in.be. Digitaal agentschap Intracto mocht de visie van Made in vertalen naar een future-proof platform dat volledig op maat van de ondernemer is.

Al het bedrijfsnieuws onder één dak

Made-in.be verzamelt de berichtgeving uit 7 Vlaamse regio’s nu op één plek. Op die manier kunnen gebruikers nog gemakkelijker nieuws uit meerdere regio’s volgen. De regionale kracht blijft bewaakt dankzij onafhankelijke regiojournalisten en specifieke nieuwsbrieven en social media pagina’s per regio. Diezelfde regiojournalisten lenen hun gezicht trouwens aan de marketingcampagne en worden zo als echte ambassadeurs in de kijker gezet.

Gids doorheen de Vlaamse KMO-wereld

 

Aan de hand van een eigen profiel kunnen lezers nu regio’s, gemeentes, bedrijven, personen, dossiers en sectoren volgen alsook nieuwsbriefvoorkeuren aangeven. Zo worden ze continu op de hoogte gehouden van nieuws volledig op maat van hun interesses. Made-in.be wordt als het ware een echte tool die ingezet kan worden om zaken te doen, te prospecteren en vooral om op de hoogte te blijven van het meest actuele bedrijfsnieuws. Informatie en verhalen over starters en falingen krijgen eveneens een prominente plaats op de site, want dit blijken vaak de meest gelezen items.

Ivo Vandekerckhove, Hoofdredacteur Made in: “Made in heeft oog voor groei en innovatie bij bedrijven, moedigt onderlinge felicitaties aan en zet de motoren van onze economie op een positieve manier in de kijker. Op die manier representeert onze berichtgeving de ondernemerswereld in de regio. Van starters tot gevestigde waarden, vanuit verscheidene sectoren en met een brede waaier aan interesses. Wij begrijpen de lezers én hun leefwereld. Daarom verbeteren we continu onze nieuwsstromen en –kanalen zodat zij op een ongecompliceerde manier nieuws kunnen consumeren, begrijpen en delen.”

Grootste b2b-community in Vlaanderen

Maak een profiel aan, kies volg-items, duid nieuwsbriefvoorkeuren aan via www.made-in.be/profiel en sta iedere ochtend op met Made in als je eerste online afspraak.

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
It’s time to Act Human!

Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.