Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.
December is traditioneel gezien een belangrijke omzet- en shoppingmaand voor onze handelaars. Spijtig genoeg gooit corona (opnieuw) roet in het eten.
Met ‘Koop lokaal’ geeft Mediahuis Advertising zijn trouwe partners en adverteerders een duwtje in de rug.
Alle handelaars die hun takeaway-activiteiten, shoppen-op-afspraak of webshop-activiteiten verderzetten kregen een gratis advertentie in de ‘Koop lokaal’ bijlage.
Op die manier onderstrepen we het belang van lokaal kopen voor onze lezers. Immers, deze lokale betrokkenheid zit verankerd zit in ons DNA
Bekijk hier de verschillende bijlages van ‘Koop lokaal’
Hans De Loore
Head of MH Brand Studio
hans.deloore@mhbrandstudio.be
+32 475 58 03 25
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
MH Brand Studio & MH Data Studio maken internationaal indruk
Op 3 december 2020 kreeg Mediahuis Advertising tijdens de livestream waarin de Europese Digiday Marketing & Advertising Awards uitgereikt werden, te horen dat ze maar liefst 2 awards ontvangt, op een totaal van 4 inzendingen. Zowel MH Brand Studio als MH Data Studio tonen daarmee aan hoe snel ze zich als relatief jonge advertentie-studio’s op de internationale kaart kunnen zetten.