MH Brand Studio matcht Coca-Cola Energy met Het Grootste Licht van De Standaard

februari 26, 2020

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

De straffe jongerenquiz van De Standaard, ‘Het Grootste Licht’, ging deze week van start met de online voorrondes. Gedurende vier weken gaat de krant op zoek naar jongeren tussen de 18 en 25 jaar die beschikken over zowel ‘the brains’ als ‘the balls’ en stuurt ze samen op een 20-daagse rondreis naar Rajasthan.
De liverondes worden gespeeld in drie Vlaamse studentensteden en brengen 2.500 jongeren samen in populaire cultuurhuizen voor een avondje quizzen en entertainment.

MH Brand Studio, de creatieve cel van Mediahuis Advertising, linkte de doelstellingen van Coca-Cola Energy met Het Grootste Licht van De Standaard en werkte met alle partijen een commercieel partnership uit op maat.

Net zoals vorig jaar is Coca-Cola Services trotse partner van het volledige project, ditmaal dus met ‘Coca-Cola Energy’. Via een above-the-line-campagne en slimme merkintegraties surft Coca-Cola Energy mee op de brandexperience en media-aandacht van Het Grootse Licht. Bovendien wordt de doelgroep van Coca-Cola Energy op een laagdrempelige manier bereikt via de quiz en dankzij een mix van actua, muziek en entertainment.

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een one-stop-shop voor online campagnes.
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een salestool en one-stop-shop voor het plaatsen van campagnes op de nieuwssites van Mediahuis in combinatie met Facebook, Instagram en Google Search.

 

De regie wil hiermee voornamelijk de markt van de kleinere KMO’s en handelaars servicen, voor wie het opzetten van digitale campagnes vaak nog als complex ervaren wordt. Tegelijkertijd verstevigt Mediahuis Advertising op die manier haar digitale positie in de Belgische advertentiemarkt.Voor de ontwikkeling van de tool werd beroep gedaan op Nexta, een Deense softwarepartij die reeds verschillende Europese uitgevers en classifieds websites in hun digitale transformatie heeft geholpen.

Bekijken
Het wordt een warme zomer bij Mediahuis Advertising!

De zomer van 2020 wordt er één om nooit te vergeten: onze vakantieplannen zijn stevig door mekaar geschud en het coronavirus besliste dat we op een andere manier op vakantie zullen gaan. Maar dat hoeft niet slecht te zijn, want wij bij Mediahuis Advertising garanderen een warme zomer met het nieuwe inspiratieplatform BLIJF.