Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
De straffe jongerenquiz van De Standaard, ‘Het Grootste Licht’, ging deze week van start met de online voorrondes. Gedurende vier weken gaat de krant op zoek naar jongeren tussen de 18 en 25 jaar die beschikken over zowel ‘the brains’ als ‘the balls’ en stuurt ze samen op een 20-daagse rondreis naar Rajasthan.
De liverondes worden gespeeld in drie Vlaamse studentensteden en brengen 2.500 jongeren samen in populaire cultuurhuizen voor een avondje quizzen en entertainment.
MH Brand Studio, de creatieve cel van Mediahuis Advertising, linkte de doelstellingen van Coca-Cola Energy met Het Grootste Licht van De Standaard en werkte met alle partijen een commercieel partnership uit op maat.
Net zoals vorig jaar is Coca-Cola Services trotse partner van het volledige project, ditmaal dus met ‘Coca-Cola Energy’. Via een above-the-line-campagne en slimme merkintegraties surft Coca-Cola Energy mee op de brandexperience en media-aandacht van Het Grootse Licht. Bovendien wordt de doelgroep van Coca-Cola Energy op een laagdrempelige manier bereikt via de quiz en dankzij een mix van actua, muziek en entertainment.
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.