Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
Het Nieuwsblad Magazine en De Standaard Magazine brachten het afgelopen weekend extra leesvoer met zich mee: zowel Miele als OKay pakten uit met een tête-bêche voor de feestdagen. De tête-bêche werd telkens als magazine omgekeerd en achteraan het krantenmagazine gekoppeld en dat vormde een mooie match tussen de feestelijke inhoud van de magazines zelf en de inhoud van de tête-bêches. Beide verhalen breidden zich ook uit naar een online native dossier op de Mediahuissites.
Miele verscheen met een tête-bêche van 8 pagina’s in De Standaard Magazine. Miele streeft ernaar om premium content over hun productgamma aan de hand van tips en tricks naar een kwalitatieve doelgroep over te brengen. Voor deze campagne legden ze de focus op hun stoomtoestellen.
Melissa Boeykens, Head of Brand & Digital bij Miele: “De Standaard Magazine vormt een ideale mediapartner voor ons omwille van de kwalitatieve doelgroep en het mooie magazineconcept. We zijn zeer tevreden over de samenwerking: de essentie van Miele wordt op een manier naar voren gebracht die kwalitatief is én interessant voor de consument. Wij zijn alvast heel benieuwd naar de reacties.”
Ook OKay koos voor een tête-bêche van 8 pagina’s om hun eindejaarscampagne in de kijker te zetten. OKay wil dat, ondanks de moeilijke tijden van vandaag, consumenten toch kunnen genieten van de eindejaarsfeesten en wil hen daarin maximaal ondersteunen. Het grote bereik van Het Nieuwsblad Magazine en de vele mogelijkheden om via een tête-bêche mooie, positieve boodschappen en inspiratie te bieden, vormen de grondslag van deze campagne.
Sabine Foulon, Projectcoördinatie bij Colruyt Group: “Deze campagne is een verdere uitdieping van waar OKay voor wil staan. De samenwerking was, ondanks de strakke timings, toch heel vlot verlopen. De briefing is zeer goed gecapteerd waardoor we ook meteen in de goede richting zaten, zowel op inhoudelijk als op visueel vlak. Wij willen Mediahuis Advertising dan ook bedanken voor deze constructieve samenwerking!”
Klik hier voor de tête-bêche van Miele van zaterdag 28 november in De Standaard Magazine. Klik hier om het native dossier te bekijken.
Klik hier voor de tête-bêche van OKay van zaterdag 28 november in Het Nieuwsblad Magazine. Klik hier om het native dossier te bekijken.
Voor meer informatie, contacteer:
Peter Verrept
Business Development Manager Native Advertising
peter.verrept@mediahuis.be
+32 490 56 54 73
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.