Miele en OKay warmen zich met Mediahuis Advertising op voor de eindejaarsperiode.

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Het Nieuwsblad Magazine en De Standaard Magazine brachten het afgelopen weekend extra leesvoer met zich mee: zowel Miele als OKay pakten uit met een tête-bêche voor de feestdagen. De tête-bêche werd telkens als magazine omgekeerd en achteraan het krantenmagazine gekoppeld en dat vormde een mooie match tussen de feestelijke inhoud van de magazines zelf en de inhoud van de tête-bêches. Beide verhalen breidden zich ook uit naar een online native dossier op de Mediahuissites.

Miele

Miele verscheen met een tête-bêche van 8 pagina’s in De Standaard Magazine. Miele streeft ernaar om premium content over hun productgamma aan de hand van tips en tricks naar een kwalitatieve doelgroep over te brengen. Voor deze campagne legden ze de focus op hun stoomtoestellen.

Melissa Boeykens, Head of Brand & Digital bij Miele: “De Standaard Magazine vormt een ideale mediapartner voor ons omwille van de kwalitatieve doelgroep en het mooie magazineconcept. We zijn zeer tevreden over de samenwerking: de essentie van Miele wordt op een manier naar voren gebracht die kwalitatief is én interessant voor de consument. Wij zijn alvast heel benieuwd naar de reacties.”

OKay

Ook OKay koos voor een tête-bêche van 8 pagina’s om hun eindejaarscampagne in de kijker te zetten. OKay wil dat, ondanks de moeilijke tijden van vandaag, consumenten toch kunnen genieten van de eindejaarsfeesten en wil hen daarin maximaal ondersteunen. Het grote bereik van Het Nieuwsblad Magazine en de vele mogelijkheden om via een tête-bêche mooie, positieve boodschappen en inspiratie te bieden, vormen de grondslag van deze campagne.

Sabine Foulon, Projectcoördinatie bij Colruyt Group: “Deze campagne is een verdere uitdieping van waar OKay voor wil staan. De samenwerking was, ondanks de strakke timings, toch heel vlot verlopen. De briefing is zeer goed gecapteerd waardoor we ook meteen in de goede richting zaten, zowel op inhoudelijk als op visueel vlak. Wij willen Mediahuis Advertising dan ook bedanken voor deze constructieve samenwerking!”

 

Klik hier voor de tête-bêche van Miele van zaterdag 28 november in De Standaard Magazine. Klik hier om het native dossier te bekijken.
Klik hier voor de tête-bêche van OKay van zaterdag 28 november in Het Nieuwsblad Magazine. Klik hier om het native dossier te bekijken.


Voor meer informatie, contacteer:

Peter Verrept
Business Development Manager Native Advertising
peter.verrept@mediahuis.be
+32 490 56 54 73

 

 

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis Advertising sleept twee Europese Digiday Marketing Awards in de wacht

MH Brand Studio & MH Data Studio maken internationaal indruk

Op 3 december 2020 kreeg Mediahuis Advertising tijdens de livestream waarin de Europese Digiday Marketing & Advertising Awards uitgereikt werden, te horen dat ze maar liefst 2 awards ontvangt, op een totaal van 4 inzendingen. Zowel MH Brand Studio als MH Data Studio tonen daarmee aan hoe snel ze zich als relatief jonge advertentie-studio’s op de internationale kaart kunnen zetten.