Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
Nieuws wordt vandaag de dag via een verscheidenheid aan kanalen geconsumeerd. De consument wil eender waar en wanneer de actualiteit kunnen volgen. En dus ook in het week-end, op vakantie en onderweg.
Is mobiel adverteren, onbekend terrein voor jou ? Hoog tijd dan om hier verandering in te brengen! Mobile advertising is krachtig, maar wordt nog sterker wanneer je als jouw zaak speciale formaten kan inzetten, waarbij de mobiele surfervaring centraal staat.
Heb je als merk geen idee hoe je toch kan connecteren met de mobiele surfer consument en op welke manier je hem met jouw campagne kan bereiken? Ons nieuwe formaat Parallax wordt als native advertentie aangepast aan het medium. Het formaat genereert :
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.