Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
Nog niet zolang geleden werd content marketing gezien als een extra in het communicatieplan of als een voorrecht voor bedrijven met grote marketingbudgetten. Ondertussen is het uitgegroeid tot een must-have in elk mediaplan. Voor jou als lokale handelaar ontwikkelden we bij Mediahuis 2 content producten op jouw maat, nl. het publidossier en het native dossier.
Bij een traditionele advertentie staat jouw commerciële boodschap centraal, dat is echter niet de bedoeling bij branded content. Wel creëer je als adverteerder relevante informatie voor jouw doelpubliek. Jouw (potentiële) klanten gaan zelf op zoek naar die informatie en jij reikt hen die content op het juiste moment aan. De Mediahuis nieuwssites zijn dan weer een ijzersterke omgeving om die content tot bij jouw doelpubliek te brengen.
Er zijn verschillende manieren om via branded content bij je doelpubliek top of mind te geraken. Het nieuwe ‘publidossier’ is hier één mogelijkheid van. Het is een uiterst geschikte manier om op een informatieve wijze jouw boodschap via onze nieuwssites bij je doelpubliek te krijgen.
We verwerken jouw eigen unieke verhaal of boodschap in een sterk geschreven artikel, dat vervolgens een eigen landingspagina op één van onze nieuwssites krijgt. Een take-over advertentie zorgt dan weer voor de visuele herkenbaarheid van jouw merk. Een uitgewerkt traffic plan met o.m. aanjagers op de nieuwssites en in onze nieuwsbrieven zorgen ervoor dat jouw boodschap onder de aandacht komt van onze surfers en d.m.v. targeting aansluit bij hun interesses.
Je doelgroep bereiken d.m.v. een publidossier heeft verschillende voordelen:
Publidossier iets voor jou?
Wil jij je doelgroep ook op een informatieve manier bereiken en hen met een sterk artikel informeren en daarboven je merk in de kijker plaatsen? Dan is ons publidossier iets voor jou. Neem contact op met je accountmanager voor een voorstel en advies op maat.
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.