Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburgéén platform, één cover en één smoel. Billie!

Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?

  • Omdat Billie een bereik heeft waarmee het voortaan het grootste lifestyle krantenmagazine is.
  • Omdat de lifestyle content op een doordachte wijze en met behulp van SEO analyses is samengesteld. Zo brengen we enkel topics waar de lezer écht iets aan heeft.
  • Omdat we via onze eigen data, via social paid media, via SEO én SEA de juiste content bij de juiste doelgroep krijgen. En dus ook jouw campagne!
  • Omdat we met Billie leuke polls en testjes houden, want we willen de lezer helemaal bij de inhoud betrekken.
  • Omdat Billie werkelijk overal is: in een magazine met een kleurrijke cover, in een website met een geïntegreerde shoppinglink, op jouw smartphone, in talrijke newsletters en in een coole podcast met
    Evi Hanssen.
  • Omdat Billie zowel nationale als regionale marketingoplossingen heeft klaarstaan.

Billie is everywhere. Billie is the place to B! Ook voor jouw campagne!

Wens je een advertentievoorstel op maat of wil je meer info over het regionale aanbod?
Contacteer dan jouw vast aanspreekpunt of klik hier.

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
It’s time to Act Human!

Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.

Bekijken
Mediahuis Advertising sleept twee Europese Digiday Marketing Awards in de wacht

MH Brand Studio & MH Data Studio maken internationaal indruk

Op 3 december 2020 kreeg Mediahuis Advertising tijdens de livestream waarin de Europese Digiday Marketing & Advertising Awards uitgereikt werden, te horen dat ze maar liefst 2 awards ontvangt, op een totaal van 4 inzendingen. Zowel MH Brand Studio als MH Data Studio tonen daarmee aan hoe snel ze zich als relatief jonge advertentie-studio’s op de internationale kaart kunnen zetten.