Webinar | Het Autosalon 2021

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

De zomer is nog maar net begonnen maar toch kijken we stiekem al uit naar de winter van 2021, want op 15 januari 2021 start de 99ste editie van de Brussels Motor Show. Als premium mediapartner organiseerde Mediahuis Advertising samen met Febiac een interessant webinar waarin je te weten komt hoe dit Salon zal verlopen en op welke manier het interessant is om er als adverteerder mee jouw kar aan te hangen.

Cindy Legros (Febiac) vertelt je alles over de organisatie en uitdagingen van deze editie. Dominique Brigé en Frank Duyck gidsen jou onder meer doorheen het uitgebreide media-aanbod dat Mediahuis Advertising speciaal voor dit Salon uitwerkte.

Deel 1: Cindy Legros – Sales Manager Motorshow & Project Manager #WeAreMobility bij Febiac

Dat het Autosalon van 2021 doorgaat, dat staat buiten kijf. Dat het niet helemaal hetzelfde zal zijn als de vorige jaren, dat ook.
Cindy heeft het over de praktische maatregelen die Febiac neemt om van 2021 een geslaagde editie te maken. Bovendien overloopt ze enkele facts en figures van vorige edities en geeft ze toelichting bij de mediacampagne van 2021.

Deel 2: Dominique Brigé – Key Account Manager bij Mediahuis Advertising

We kunnen er niet omheen. Covid-19 heeft heel wat plannen gewijzigd. Ook adverteerders waren bezorgd en advertentiebudgetten werden on hold gezet. Maar is dat wel een goede strategie? Dominique heeft het over opportuniteiten en de noodzaak om te blijven communiceren met je doelgroep tijdens deze complexe tijden.

Deel 3: Frank Duyck – Key Account Manager bij Mediahuis Advertising

Geen Autosalon zonder talrijke advertentiemogelijkheden voor adverteerders uit de automotive. Als Premium Partner van Het Autosalon kan je via Mediahuis onder andere adverteren in de officiële catalogus die breed verspreid zal worden via onze nieuwsmerken. Frank geeft wat meer inzicht in de verschillende opties en promo’s in de aanbieding.

Herbekijk de volledige opname van het webinar hieronder:

Herbekijk je graag de slides?

Heb je graag advies over een op maat gemaakt communicatieplan?

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis lanceert vernieuwd businessplatform made-in.be
Mediahuis lanceert vernieuwd businessplatform made-in.be

Made in, dat actief is in 7 Vlaamse regio’s en dagelijks regionale economische berichtgeving brengt, groeide in 10 jaar tijd uit tot de grootste b2b-community van Vlaanderen met 785.000 bezoekers per maand. Om deze bezoekers een optimale online nieuwsbeleving te bezorgen, lanceert moederbedrijf Mediahuis nu made-in.be. Digitaal agentschap Intracto mocht de visie van Made in vertalen naar een future-proof platform dat volledig op maat van de ondernemer is.

Bekijken
Mediahuis blijft grootste krantenuitgever van België.

Op 15 oktober 2020 publiceerde het CIM nieuwe bereikcijfers over de Belgische nieuwsmerken. Deze cijfers tonen aan dat in 2020 nog steeds 6,13 miljoen Belgen élke dag een nieuwsmerk consumeren, goed voor bijna 6 op 10 Belgen (12+).

Mediahuis blijft met De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg de grootste krantenuitgever van België en rondt de kaap van 3 miljoen lezers (3.011.480 total brand). Hiermee bereikt Mediahuis iets meer dan de helft van de Vlamingen. De papieren krant en digitale weergave bereiken dagelijks meer dan 2 miljoen lezers.

Bekijken
De Standaard verhuist naar Brussel

De Standaard verhuist – nee, ís verhuisd. Ruim veertig jaar nadat de redactie van de Jacqmainlaan naar een industrieterrein in Groot-Bijgaarden is verkast, zijn ze terug. Van de rand naar het centrum, van de marge naar het brandpunt. ­Terug thuis.