Wij verdubbelen jouw ruimte! #kooplokaal

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

De Belgische magazinepers (DPG Media, Roularta, MagAdvertising & Mediahuis) ondersteunt Belgische adverteerders in deze moeilijke tijden door hen extra reclameruimte aan te bieden. Blijven bouwen aan je merk in deze huidige tijden is cruciaal. Een duwtje in de rug ook.

Voorwaarden

Voor alle inlassingen in de periode van 1 april tot 15 juni 2020 wordt de aangekochte ruimte verdubbeld. Koop je dus een inlassing van 1 pagina dan maken wij er 2 pagina’s van!

Deelnemende magazines zijn Dag Allemaal, CinéTélérevue, Humo, Moustique, Goed Gevoel, Nina, Primo, Story, TV Familie, TeveBlad, De Morgen Magazine, Soir Mag, Het Nieuwsblad Magazine, Citta, Sjiek, De Standaard Magazine, De Standaard Weekblad, Goesting, Flair N/F, Libelle, Libelle Lekker, Libelle Nest, Feeling, Femmes d’Aujourd’hui, Femmes Délices, Krant van West-Vlaanderen GAEL, Knack/Le Vif, Weekend Knack, Weekend Vif, Focus Knack, Focus Vif, Trends/Tendances, Trends Style N/F, Plus Magazine N/F, Sport Voetbalmagazine/ Sport Footmagazine , Téléstar enTélépro.

Dit aanbod is geldig voor de klassieke pagina’s en ook voor native campagnes, niet voor covers, creatieve en technische formules.

Contacteer je vast aanspreekpunt bij de verschillende regies voor meer info en reservatie.

  • Geldig voor inlassingen vanaf 1 pagina, enkel voor klassieke pagina’s ook bij native campagnes. Niet cumuleerbaar met andere promo’s en kortingen.
  • Geldig voor inlassingen die verschijnen tussen 1 april 2020 en 15 juni 2020.
  • Niet geldig voor meedruk, encartages, sampling en andere creatieve/technische formules
  • Lijst van deelnemende magazines: Dag Allemaal, CinéTélérevue, Humo, Moustique, Goed Gevoel, Nina, Primo, Story, TV Familie, TeveBlad, De Morgen Magazine, Soir Mag, Het Nieuwsblad Magazine, Citta, Sjiek, Goesting, De Standaard Magazine, De Standaard Weekblad,  Flair N/F, Libelle, Libelle Lekker, Libelle Nest, Feeling, Femmes d’Aujourd’hui, Femmes Délices, Krant van West-Vlaanderen GAEL, Knack/Le Vif, Weekend Knack, Weekend Vif, Focus Knack, Focus Vif, Trends/Tendances, Trends Style N/F, Plus Magazine N/F, Sport Voetbalmagazine/ Sport Footmagazine , Téléstar enTélépro.
  • #kooplokaal wordt vermeld onderaan de advertentie
  • Enkel geldig voor adverteerders met een hoofdkwartier in België en merken van Belgische oorsprong

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een one-stop-shop voor online campagnes.
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een salestool en one-stop-shop voor het plaatsen van campagnes op de nieuwssites van Mediahuis in combinatie met Facebook, Instagram en Google Search.

 

De regie wil hiermee voornamelijk de markt van de kleinere KMO’s en handelaars servicen, voor wie het opzetten van digitale campagnes vaak nog als complex ervaren wordt. Tegelijkertijd verstevigt Mediahuis Advertising op die manier haar digitale positie in de Belgische advertentiemarkt.Voor de ontwikkeling van de tool werd beroep gedaan op Nexta, een Deense softwarepartij die reeds verschillende Europese uitgevers en classifieds websites in hun digitale transformatie heeft geholpen.

Bekijken
Het wordt een warme zomer bij Mediahuis Advertising!

De zomer van 2020 wordt er één om nooit te vergeten: onze vakantieplannen zijn stevig door mekaar geschud en het coronavirus besliste dat we op een andere manier op vakantie zullen gaan. Maar dat hoeft niet slecht te zijn, want wij bij Mediahuis Advertising garanderen een warme zomer met het nieuwe inspiratieplatform BLIJF.