Wij verdubbelen jouw ruimte! #kooplokaal

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

De Belgische magazinepers (DPG Media, Roularta, MagAdvertising & Mediahuis) ondersteunt Belgische adverteerders in deze moeilijke tijden door hen extra reclameruimte aan te bieden. Blijven bouwen aan je merk in deze huidige tijden is cruciaal. Een duwtje in de rug ook.

Voorwaarden

Voor alle inlassingen in de periode van 1 april tot 15 juni 2020 wordt de aangekochte ruimte verdubbeld. Koop je dus een inlassing van 1 pagina dan maken wij er 2 pagina’s van!

Deelnemende magazines zijn Dag Allemaal, CinéTélérevue, Humo, Moustique, Goed Gevoel, Nina, Primo, Story, TV Familie, TeveBlad, De Morgen Magazine, Soir Mag, Het Nieuwsblad Magazine, Citta, Sjiek, De Standaard Magazine, De Standaard Weekblad, Goesting, Flair N/F, Libelle, Libelle Lekker, Libelle Nest, Feeling, Femmes d’Aujourd’hui, Femmes Délices, Krant van West-Vlaanderen GAEL, Knack/Le Vif, Weekend Knack, Weekend Vif, Focus Knack, Focus Vif, Trends/Tendances, Trends Style N/F, Plus Magazine N/F, Sport Voetbalmagazine/ Sport Footmagazine , Téléstar enTélépro.

Dit aanbod is geldig voor de klassieke pagina’s en ook voor native campagnes, niet voor covers, creatieve en technische formules.

Contacteer je vast aanspreekpunt bij de verschillende regies voor meer info en reservatie.

  • Geldig voor inlassingen vanaf 1 pagina, enkel voor klassieke pagina’s ook bij native campagnes. Niet cumuleerbaar met andere promo’s en kortingen.
  • Geldig voor inlassingen die verschijnen tussen 1 april 2020 en 15 juni 2020.
  • Niet geldig voor meedruk, encartages, sampling en andere creatieve/technische formules
  • Lijst van deelnemende magazines: Dag Allemaal, CinéTélérevue, Humo, Moustique, Goed Gevoel, Nina, Primo, Story, TV Familie, TeveBlad, De Morgen Magazine, Soir Mag, Het Nieuwsblad Magazine, Citta, Sjiek, Goesting, De Standaard Magazine, De Standaard Weekblad,  Flair N/F, Libelle, Libelle Lekker, Libelle Nest, Feeling, Femmes d’Aujourd’hui, Femmes Délices, Krant van West-Vlaanderen GAEL, Knack/Le Vif, Weekend Knack, Weekend Vif, Focus Knack, Focus Vif, Trends/Tendances, Trends Style N/F, Plus Magazine N/F, Sport Voetbalmagazine/ Sport Footmagazine , Téléstar enTélépro.
  • #kooplokaal wordt vermeld onderaan de advertentie
  • Enkel geldig voor adverteerders met een hoofdkwartier in België en merken van Belgische oorsprong

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis blijft grootste krantenuitgever van België.

Op 15 oktober 2020 publiceerde het CIM nieuwe bereikcijfers over de Belgische nieuwsmerken. Deze cijfers tonen aan dat in 2020 nog steeds 6,13 miljoen Belgen élke dag een nieuwsmerk consumeren, goed voor bijna 6 op 10 Belgen (12+).

Mediahuis blijft met De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg de grootste krantenuitgever van België en rondt de kaap van 3 miljoen lezers (3.011.480 total brand). Hiermee bereikt Mediahuis iets meer dan de helft van de Vlamingen. De papieren krant en digitale weergave bereiken dagelijks meer dan 2 miljoen lezers.

Bekijken
De Standaard verhuist naar Brussel

De Standaard verhuist – nee, ís verhuisd. Ruim veertig jaar nadat de redactie van de Jacqmainlaan naar een industrieterrein in Groot-Bijgaarden is verkast, zijn ze terug. Van de rand naar het centrum, van de marge naar het brandpunt. ­Terug thuis.

Bekijken
KBC en Mediahuis Advertising informeren Vlaamse jongeren over leven, werken en geld

‘47% van de Vlaamse jongeren voelt zich onzeker over het regelen en optimaliseren van de eigen geldzaken.’

Dit is slechts een van de conclusies uit het Mijn Geld-onderzoek (*) dat Mediahuis bij de lezers van zijn nieuwsmerken uitvoerde. Om aan deze informatiebehoefte van jongeren te voldoen, ontwikkelde KBC reeds eerder het HOEDOEKDA-concept. Om het bereik van dit platform te vergroten en gezamenlijk inhoud aan te leveren, slaan KBC en Mediahuis Brand Studio de handen in elkaar. Ze willen daarmee het jongerenplatform Hoedoekda?! verder uitbouwen.