Inspiratie

Bekijken
Beter meten = meer weten

Je merkt dat het aantal bezoekers op je website flink gestegen is. Mooi! Maar ook niet meer dan logisch denk je bij jezelf, je hebt immers geïnvesteerd in online marketing. Zo startte je met een wekelijkse e-nieuwsbrief, stelde je een strak social mediaplan op en koos je er voor om online aanwezig te zijn op nieuwssites met een creatieve display advertentie.

Bekijken
Mobile advertising

Nieuws wordt vandaag de dag via een verscheidenheid aan kanalen geconsumeerd. De consument wil eender waar en wanneer de actualiteit kunnen volgen. En dus ook in het week-end, op vakantie en onderweg.

Bekijken
Publidossier

Nog niet zolang geleden werd content marketing gezien als een extra in het communicatieplan of als een voorrecht voor bedrijven met grote marketingbudgetten. Ondertussen is het uitgegroeid tot een must-have in elk mediaplan.  Voor jou als lokale handelaar ontwikkelden we bij Mediahuis 2 content producten op jouw maat, nl. het publidossier en het native dossier

Bekijken
Native dossier

Native advertising is hot. Eerder brachten we hierover een artikel dat je HIER kan lezen.  In het huidige artikel gaan we dieper in op het product ‘NATIVE DOSSIER’. Wat is dit, waarom is het interessant voor jou als regionale adverteerder én hoe blikt onze adverteerder Tim Torfs terug op zijn eerste native dossier bij Mediahuis?

Bekijken
Verblind door de click

Velen laten zich bij het beoordelen van een online campagne leiden door het aantal clicks dat die campagne heeft opgeleverd. Een logische eerste reactie. Wie echter niet verder kijkt dan het aantal clicks, riskeert foute conclusies te trekken.

Bekijken
Print vs Instagram influencers

Kiezen is verliezen. Een populaire slogan die zeker ook geldt bij de besteding van je marketingbudget. Maar stel dat je toch moet kiezen. Kiezen tussen bijvoorbeeld adverteren in een print magazine of in zee gaan met een influencer op Instagram? Voor welke optie kies je dan?