Inspiratie

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Bekijken
Webinar | Het Autosalon 2021

De zomer is nog maar net begonnen maar toch kijken we stiekem al uit naar de winter van 2021, want op 15 januari 2021 start de 99ste editie van de Brussels Motor Show. Als premium mediapartner organiseerde Mediahuis Advertising samen met Febiac een interessant webinar waarin je te weten komt hoe dit Salon zal verlopen en op welke manier het interessant is om er als adverteerder mee jouw kar aan te hangen.

Cindy Legros (Febiac) vertelt je alles over de organisatie en uitdagingen van deze editie. Dominique Brigé en Frank Duyck gidsen jou onder meer doorheen het uitgebreide media-aanbod dat Mediahuis Advertising speciaal voor dit Salon uitwerkte.

Bekijken
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een one-stop-shop voor online campagnes.
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een salestool en one-stop-shop voor het plaatsen van campagnes op de nieuwssites van Mediahuis in combinatie met Facebook, Instagram en Google Search.

 

De regie wil hiermee voornamelijk de markt van de kleinere KMO’s en handelaars servicen, voor wie het opzetten van digitale campagnes vaak nog als complex ervaren wordt. Tegelijkertijd verstevigt Mediahuis Advertising op die manier haar digitale positie in de Belgische advertentiemarkt.Voor de ontwikkeling van de tool werd beroep gedaan op Nexta, een Deense softwarepartij die reeds verschillende Europese uitgevers en classifieds websites in hun digitale transformatie heeft geholpen.

Bekijken
Mediahuis 2x genomineerd voor de AMMA 2020-awards

Goed nieuws komt nooit alleen. Dat bewijzen de AMMA nominaties van 2020 alvast. Dit jaar strijden onze collega’s voor gouden medailles in 2 verschillende categorieën. De Standaard dingt mee in de categorie Media Brand of the Year. Mediahuis Brand Studio, Het Nieuwsblad & AXA Belgium doet mee in de categorie ‘Best Use of Native & Content’ met het grootschalig project ‘De Plezantste Gemeente van Vlaanderen’.

Bekijken
Webinar | Wat na Corona?

We zitten ondertussen al enkele weken in ‘ons kot’, al zien we de kier richting buitenwereld elke dag groter worden.
Wat staat er ons te wachten in deze nieuwe wereld? En hoe gaan we hiermee om op het gebied van marketing en communicatie?